Korte update

10 augustus 2014 - Malang, Indonesië

Wat leuk, alle reacties op onze verhalen! Even snel wat antwoorden op vragen.

We hebben inderdaad nog gebatikt in Solo, ik, Juul en Noah. Het was heel leuk, behoorlijk moeilijk,( ik kijk nu wel met ander perspectief naar alle batik die je hier in de winkels ziet liggen) maar we hebben alle drie nog een leuk aandenken weten te creeren.

Morgen beginnen we aan onze driedaagse reis naar Bali. We vertrekken morgen eerst naar de Mount Bromo om deze te 'beklimmen'. Onze eerste vulkaan! We rijden dan door naar Paiton, aan de kust. We gaan dan dinsdag daar in de buurt wat rondkijken, je hebt er veel plantages, en verder hopelijk naar het strand toe. Je schijnt er zelfs te kunnen snorkelen. We slapen dan in Bondowoso, zodat we daar vandaan woensdagochtend vroeg naar Mt Ijen kunnen gaan. Na Ijen gaan we met de ferry naar Bali en dan verder met de auto. Het gaat nu heel snel opeens, nog drie dagen Java en dan is het tijd om Bali te verkennen. Of nou ja, de eerste drie dagen zijn we in Sanur voor ons eerste strandgedeelte. Het verkennen komt daarna wel!

1. Riekje:
    10 augustus 2014
    Veel plezier! Wij gaan er nu ook enkele dagen op uit - dus radiostilte van deze kant :-)
  2. Moi:
    Hia Fenna,

Super leuk om alles te lezen. Ik kan niet wachten op het volgende verhaal:)
  3. Ruud:
    Veel plezier in Bali
  4. Henry:
    11 augustus 2014
    Wow wat een indrukken, ERG indrukwekkend hoe jullie dit allemaal samen als gezinnetje doen met elkaar, nog veel plezier samen